۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

من مقصرم

دوستی ناراحت میشه ... من مقصرم ...
کسی عاشق نمیشه ... من مقصرم ...
کسی نمیره ... من مقصرم ...
دری بی دستگیره بسته میشه ... من مقصرم ...
کسی میخواهد عاشق شه اما من جلوش رو گرفتم ... من مقصرم ...
کسی گریه میکنه ... من مقصرم ...
کسی گریه نمیکنه ... من مقصرم ...
برگه ای پاره میشه ... من مقصرم ...
دلی میشکنه ... من مقصرم ...
لبخندی محو میشه ... من مقصرم ...
وسیله ای خراب میشه ... من مقصرم ...
کتابی پاره میشه ... من مقصرم ...
دوستانی جدا میشن ... من مقصرم ...
کسی راه رو اشتباه میره ... من مقصرم ...
کسی اصلا راه نمیره ... من مقصرم ...
کسی میشکنه ... من مقصرم ...
کسی نمیشکنه ... من مقصرم ...
کسی از غصه هاش گریه میکنه ... من مقصرم ...
کسی نفس میکشه ... من مقصرم ...

من مقصرم ...
من مقصرم ...
من مقصرم ...
من مقصرم ...
من مقصرم ...
من مقصرم ...

چی ؟ چی میگی ؟ من مقصر نیستم ؟
اصلا همین که داری میگی من مقصر نیستم ... به خاطر اینه که من مقصرم ...

اگه بارون بند بیاد به حال زارم گریه میکنم ...

۲ نظر:

  1. برسان باده که غم روی نمود ای ساقی!
    وقتی به شدت ناراحتم هیچی جز طنز نمی تونه منویاتم رو بروز بده؛

    آقا پیدا کردمش: عامل تبعیض و فساد، کیان احمدی ...
    نوشته ی بالا بخشی از اعترافات متهم است که طبق کیفرخواست: عامل ایجاد ترافیک در محدوده ی سلف،
    ارتباط با عناصر افراطی و وابسته چون "لو لو"، عامل کم نور شدنِ ستارگان، و با توجه به جرم اخیر: عامل به وجود آمدن سیاه چاله ای جدید در فضا که دانشمندان را در نامگذاری آن گیج نموده،
    عامل بسته شدن درهای جلساتی که نباید پشتِ درهای بسته برگزار شود،
    قتل مورچه ای جوان با اسلحه ی سرد (لیوان)،
    *حمایت و پشتیبانی از افراد ضعیف جامعه (به زعم خودش) و هدایت آنان به اغتشاش،
    عصبانیت در قبال تبریک تولد مادر،
    و ... (ادامه ی دادگاه به دلیل تغییر رییس قوه ی قضاییه، غیر علنی برگزار شد)

    پاسخحذف
  2. تقصير ِ من چيست ، عشق را فرياد كردم و "او " نفهميد!!
    "او" را از من گرفتند بي آنكه بدانند چه مي كنن با من .... و صدايي فرياد مي زد تو مقصري...!!!
    گناهي برآنان نيست...مقصر منم.

    خود بدرود گفتم و غزل خداحافظي خواندم براي ع ش ق

    گناهي برآنان نيست...مقصر منم.

    دستي به گرمي دستانم را فشرد ... عشق بود انگار .....نفهميدم
    اين بار انگار باز مقصر منم.
    *
    بانوي غم
    88.08.10
    04:17 AM

    پاسخحذف